دیابت با کراتینین 8.1: آیا ممکن است به جلوگیری از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 8.1: آیا ممکن است به جلوگیری از پیوند کلیه

من یک بیمار مبتلا به دیابت هستم و در حال حاضر سطح کراتینین من 8.1 است، دکتر امیدوارم من را به پیوند کلیه، اما من نمی خواهم به آن را. من می خواهم بدانم ممکن است آن را برای من برای جلوگیری از چنین یک عمل جراحی؟
به رک و پوست کنده، شرایط فعلی خود را در مرحله نهایی بیماری کلیوی کاملا جدی و بیشتر از عملکرد کلیه از دست داده شده است. اگر درمان نشود، زندگی خود را در خطر بزرگ است. با این حال، اگر شما می توانید درمان به موقع و منظم اتخاذ برای متوقف کردن وخامت بیشتر این بیماری، شما می توانید شانس خود را برای جلوگیری از پیوند کلیه است.
در حال حاضر، درمان آلودگی خون به عنوان یک درمان جامع، آن را ترکیبی از تکنیک های مختلف تصفیه خون و داروهای سنتی طب چینی. روش های خاص با توجه به تشخیص منحصر به فرد هر شخص انتخاب شده است.
علاوه بر این، درمان های دیگر است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به شما پیوند کلیه برای جلوگیری از وجود دارد. این گزینه ها شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، چرخه درمان، انما، درمان با حمام کامل، حمام پا، فتیلهگذاری، دهان طب گیاهی چینی، و غیره
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان دیابت و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: